Американският атракционен парк Evermore съди Тейлър Суифт, тъй като най-новият албум на звездата “неправомерно” ползва неговата търговска марка като излиза със същото име, предаде BBC.

Собствениците на парка заявиха, че пускането на „evermore” на Суифт е причинило объркване относно това дали паркът и албума имат нещо общо.

От парка, който е в Юта, заявиха, че има “драматично отклонение от обичайните нива” на трафика на уебсайта му през седмицата след издаването на албума. Адвокатите на Суифт отговориха, че “няма основание” за иска.

Те написаха в писмо, депозирано в съда: „Освен това вашият клиент не е претърпял никакви щети и всъщност открито заяви, че издаването на албума на г-жа Суифт създава„ маркетингова възможност “за проблемния атракционен парк на вашия клиент.“ В писмото се добавя, че твърдението е “несериозно и безотговорно”.

Но собствениците на тематичния парк, които търсят обезщетения от милиони долари, заявиха, че търговската марка за името им принадлежи и че Суифт е допуснала нарушение, когато е започнала да продава стоки, свързани с албуми.

По делото, заведено в американския окръжен съд в Юта, собствениците заявиха, че са похарчили милиони долари за атракцията, открита през 2018 г. През декември те се обърнаха към юридическия екип на Суифт, за да заявят, че са „готови да обсъдят разумни условия“ за прекратяване на делото.

„evermore“, който излезе на 10 декември, беше вторият албум на Суифт за 2020 г. и беше описан като продължение на „folklore”, който излезе през юли. И двата албума постигнаха сериозен успех – както като отзиви от критиката, така и като търговски продукт – оглавявайки класации по целия свят, включително във Великобритания и САЩ.



Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *