Иконите от Айова – Slipknot, носители на наградата Grammy, издадоха дългоочаквания си нов албум „The End, So Far“, който вече е наличен във всички стрийминг платформи, с ограничено издание на винил, CD-та, касети и физически пакети.

„The End, So Far“ включва синглите „The Dying Song (Time To Sing)”, „Yen” (и двата са придружени от невероятни видеоклипове) и „The Chapeltown Rag”.

Колекцията демонстрира как една от най-популярните и дълбоко енигматични групи в света чертае нов път, докато продължава да предефинира, съживява и преосмисля обхвата на рок музиката.


„The End, So Far“ следва изключително успешния албум на Slipknot от 2019 г. – „We Are Not Your Kind“, който стана техният трети пореден албум, оглавил класацията Billboard 200. Изданието пожъна огромен глобален успех, дебютирайки под #1 в официалните класации за албуми на дванадесет държави в цял свят, включително Обединеното кралство, Австралия, Канада и Мексико и дебютирайки в Топ 5 в още дванадесет държави, включително Германия, Франция и Швеция.

В момента тече третият етап от изключително популярното турне на Slipknot – „KNOTFEST Roadshow“, ВИП билетите за което са вече налични. С изпълнения на живо на още по-високо ниво ниво, турнето е с участието на специалните гост-изпълнители Ice Nine Kills и Crown The Empire и включва участие във фестивала в Sacramento – “Aftershock”.

Slipknot ще се отправят към Южна Америка през декември, където ще бъдат хедлайнери на фестивала KNOTFEST в Чили и Бразилия. За билети и повече информация относно турнето на Slipknot – KNOTFEST Roadshow Fall 2022, както и за предстоящите концерти, посетете сайта на бандата.




Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *