Радиостанциите от групата на „Оберон Радио Макс“ удвоиха аудиторния си дял за последната година. Вследствие на последователната стратегия в управлението на радиата и доверието от страна на партньори и слушатели „Оберон Радио Макс“ отчита добрите тенденции в своето развитие.

Делът на хората, направили избор да слушат Radio Fresh!, Радио FM+, Z-Rock и Радио Melody, се е увеличил значително през изминалата 2018 г. Това сочат актуалните резултати на GARB за ноември за рейтинга на радиостанциите в страната. Групата на „Оберон Радио Макс“ значително е повишила и финансовите си резултати, отчитайки за втора поредна година 30% ръст на годишния приход от реклама.

Силните социални кампании – „Убий скоростта, спаси дете“, „Празник на детските усмивки“; разпознаваемите гласове на водещите, между които Елена Розберг, Буги Барабата, Евелина Павлова, Цвети и Елена от „Шоуто на Блондинките“; активната комуникация с клиенти и партньри, както и безрезервната любов на слушателите, направиха „Оберон Радио Макс“ един от лидерите на медийния пазар в България.

Данните сочат, че сред градското население, в най-активната възрастова група 18-34 години, Radio Fresh! заема втора позиция за месец ноември. Любимото радио на модерните хора е и в ТОП 3 сред предпочитаните радистанции във възрастова група 18- 34 и сред лидерите по среднодневна продължителност на слушане без прекъсване.

Рок радиото на България, Z-Rock е сред първите четири най-слушани радиостанции в големите градове (25-54 годишни). За месец ноември Z-Rock постига отлични резултати и в столицата, заемайки шеста позицизия в широкия таргет от аудитория на възраст между 15 и 69 г.

През 2018 г. „Оберон Радио Макс“ направи програмни промени в Радио FM+, в резултат на които радиото влезе в първите 10 предпочитани радиостанции в София във възрастова група 15-69. FM+ е и в десетката по слушаемост в България сред активните слушатели във възрастова група 25-54.

Отчитайки постигнатото „Оберон радио Макс“ стартира новата година, следвайки тенденцията да предоставя качествено и разнообразно съдържание, предпоставка за ефективни кампании, насочени към широката аудитория.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *