Дебютният видеоклип на Радко Петков, победител в четвъртия сезон на „Гласът на България”, прави своята премиера днес, 17 октомври, ексклузивно на официалния сайт на шоуто glasat.btv.bg и каналите на bTV Media Group.

Парчето, озаглавено „Ябълката на раздора”, е продуцирано от bTV Media Group, съвместно с “Монте мюзик”, и е част от стремежа на телевизията да подкрепя музикалното развитие на талантите си и след края на формата. Видеото на Радко ще бъде завъртяно по родните музикални телевизии след неговата втора премиера в каналите на „Монте Мюзик” на 19 октомври.

Първата си самостоятелна песен „Ябълката на раздора” талантливото момче от Троян записва само няколко месеца след като грабна голямата награда от 50 000 лв. и титлата „Глас на България 2017”. Музиката, текстът и аранжиментът са на Владимир Ампов – Графа, треньор в музикалния формат и партньор в „Монте мюзик”.

„Радвам се, че съм част от този проект, както и че bTV застана зад реализацията на видеоклипа му. Парчето приляга идеално на  тембъра на Радко, а той го изпълнява брилянтно. Пожелавам му успех!”, коментира Графа.

Видеоклипът към „Ябълката на раздора” е дело на известния музикален режисьор Павлин Иванов – Bashmotion. Заснет е на три различни места около София в един от най-студените дни на септември. Режисьорът остава впечатлен от професионализма на Радко, който стоически издържа сцената в ледената вода и целодневните снимки без оплаквания:

„Радко е истински професионалист с много добро присъствие пред камера. Направих му комплимент, че за първи път чувам изпълнител да пее толкова добре песента си на живо, пред камерата.”

Любимецът на публиката Кристиан Грънчаров и момчето, което сбъдна мечтите си в „Гласът на България” – Мишо Мишев са другите двама участници от четвъртия сезон на най-успешното музикално риалити у нас, на които bTV и „Монте Мюзик” гласуват доверие, като продуцират за тях оригинален сингъл и видеоклип към него. Феновете им ще могат да се насладят на парчетата до няколко седмици.

„Гласът на България” е шоу, в което избираме най-добрия от стотици уникални гласове, докато се забавляваме и разкриваме човешки истории. Целта ни като продуценти на шоуто е да откриваме и показваме талантливите хора в България, както и да ги подкрепим в развитието им като музиканти извън ефира. Реализацията на трите сингъла на Радко, Кристиан и Мишо е доказателство за този ангажимент”, коментира Ангелина Белчева – Мениджър „Локални продукции” в bTV и продуцент на четвърти и пети сезон на шоуто.

Петият сезон на продуцираното от bTV Media Group шоу „Гласът на България” ще се завърне в ефира на bTV през пролетта на 2018 г. От 3 до 11 ноември екипът на шоуто тръгва на път, за да търси даровити гласове, които да се състезават за престижната титла „Глас на България 2018”. Подробна информация за датите и местата на предварителните кастинги е публикувана в официалния сайт на шоуто и на официалната фейсбук страница.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *