След като дебютното ѝ парче „Perfect“ влезе на активна ежедневна ротация в ефира на MTV, вторият сингъл на Alma – „Don’t Know“, също привлече вниманието на медията и от края на миналата седмица се нареди сред клиповете излъчвани по канала им MTV Dance.

Още с излизането си „Don’t Know“ намери място в най-престижния плейлист на Spotify – New Music Friday в Швеция и Полша. В Швеция веригата H&M моментално го избра за част от саундтрака на магазините си в целия свят и Alma започна да получава съобщения от всички краища на планетата.

В Полша, където Alma се превърна в звезда след шокиращия с лекотата си успех на дебютния ѝ сингъл „Perfect“, премиерата на „Don’t Know“ в радио и телевизионен ефир се състоя навръх 16-тия рожден ден на младата певица – 6 септември. Песента вече се върти по някои от ключовите музикални медии там и вече започна се придвижва нагоре в класациите.

У нас „Don’t Know“ оглавява чарта за най-излъчвани песни в българския ефир за трета поредна седмица. Парчето излезе и във впечатляваща акустична версия, а във видеото към нея се появява и един от най-добрите китаристи у нас, учителят на Alma по китара – Стойчо Стоянов.

Междувременно Alma започна първата си учебна година в Англия, където ще учи музика, философия, драма и немски език.



Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *