Номинираният за две награди Grammy и 4 пъти платинен артист - Avicii продуцира официалната песен на кампанията на Coca-Cola UEFA EURO 2016. В "Taste the Feeling", световноизвестният диджей си партнира с изгряващия изпълнител Conrad Sewell, с когото заедно създават енергичната и въздействаща песен, улавяща духа на кампанията.

„Винаги сме имали амбиция да създаваме страхотна музика, която да се помни и обича десетилетия напред“, споделя Joe Belliotti, музикален директор на Coca-Cola. „Смятаме, че постигнахме именно това с тази кампания. В търсене на идеалната песен, още на първия ден, „Taste The Feeling“ се открои от всички останали като нещо наистина специално.“

„От 2011 година работим с Avicii по различни проекти и той знае как да създава музика, която да е позитивна и да въздейства на слушателите по света. С уникален усет към мелодията, той създава парчета с модерно звучене, като включва и традиционни инструменти в тях“, допълва Bellioti.

„Харесах първоначалното демо и след няколко натоварени седмици студийна работа върху продукцията, успяхме да представим този невероятен продукт в завършен вид. Conrad е прекрасен артист, развълнувани сме, че съвместната ни песен ще бъде част от кампанията на Coca-Cola за UEFA EURO 2016 и феновете ще имат възможност да ѝ се насладят“, споделя Avicii.

Tim Bergling, по-известен като Avicii, е един от най-актуалните и популярни хитмейкъри в музикалната индустрия. Дебютният му албум TRUE е продаден в близо 5-милионен тираж по целия свят и покорява класациите на iTunes в 84 държави. Изданието включва най-бързо продавания сингъл за 2013-а година – „Wake Me Up“, като парчето регистрира повече от 1,5 милиарда преслушвания в музикалните платформи. Неговият последен албум STORIES генерира повече от 1,5 милиона продадени копия досега и включва хит сингъла „Broken Arrows“, в колаборация със Zac Brown.

През януари 2016 година, при официалното обявяване на световната кампания на Coca-Cola „Taste the Feeling“, едноименната песен е представена в акустична версия от Conrad Sewell. Парчето подсилва идеята на кампанията за насладата от напитката, която превръща всеки момент в специален.

За избора на изпълнител, Coca-Cola си партнира с музикалната агенция Deviant Ventures. „За конкретното парче искахме да съберем Avicii със сравнително нов изпълнител. Conrad Sewell привлече вниманието ни още миналата година. Емблематичното звучене на Avicii и уникалният глас на Conrad са идеалната комбинация за перфектен летен хит.“ споделя Umut Ozaydinli, директор в Deviant Ventures.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *