Малко преди издаването на удължената версия на филма Suicide Squad, изключително успешния саундтрак, който излезе през Atlantic Records, си спечели платинен сертификат за продажби от RIAA.

Продажбите и онлайн преслушванията на “Suicide Squad: The Album” надвишават 1 милион единици. Веднага след излизането си през лятото, записът стана първият саундтрак към филм на Warner Bros. Records, оглавил SoundScan/Billboard 200, окупирайки първата позиция с над 182 хиляди единици, което го направи най-високо дебютиралия саундтрак за годината и най-слушания за една седмица в историята с над 32 милиона прослушвания. “Suicide Squad: The Album” е единственият саундтрак за 2016, получил платинен сертификат.

“Suicide Squad: The Album” се доказа като световен феномен, оглавявайки iTunes класациите в 77 държави по света, включително и Щатите. Албумът съдържа 14 песни, 10 от които написани специално за него. Видеата към тях имат почти милиард преглеждания в YouTube. Десетте песни едновременно влязоха в iTunes Overall Singles Chart, водени от хитовата “Heathens” на мултиплатиненото дуо Twenty One Pilots, “Sucker For Pain” на Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragons с Logic и Ty Dolla $ign (Feat. X Ambassadors) и “Purple Lamborghini” на Skrillex & Rick Ross. “Heathens” и “Sucker For Pain”, заедно с версията на Panic! At The Disco на “Bohemian Rhapsody” се изкачиха до топ 10 на iTunes класацията още първия уикенд след излизането на записа.

Изкачила се до върха на iTunes в 61 държави, “Heathens” е на върха на Billboard Alternative Songs Chart за десета поредна седмица. Двойно платиненият сингъл беше на второ място в Billboard Hot 100 и на първа позиция в Rock Digital Songs и Rap Digital Songs с над 67 хиляди изтегляния за първата седмица след излизането си. “Sucker For Pain” се изкачи до топ 3 в Hot Rock Songs и Hot R&B/Hip-Hop Songs, беше в топ 10 на Rhythmic Songs и в топ 15 на Hot 100. Песента беше на върха на iTunes в 26 държави и оглави класации в Австралия и Обединеното кралство, а в топ 10 влезе в над дузина държави. Видеото към “Sucker For Pain” има над 234 милиона преглеждания в YouTube и повече от 289 милиона преслушвания по света.

“Purple Lamborghini” на Skrillex & Rick Ross взриви интернет с невероятното си видео, в което участва Jared Leto. Клипът е дело на носителят на MTV VMA Colin Tilley и има над 156 милиона преглеждания само в официалния YouTube канал на Skrillex. Парчето е със златен сертификат, а в Billboard се изкачи до топ 10 на Hot Rap Songs и Hot Dance/Electronic Songs. “Purple Lamborghini” оглави iTunes класациите в 6 държави и спечели златен сертификат в Канада.

Песента, посветена на Harley Quinn – “Gangsta”, изпълнена от R&B дивата Kehlani, се нареди до другите успешни песни от саундтрака с 69 милиона преглеждания по света. Парчето оглави класациите в 10 държави, а заедно с видеото си, постигна невероятен успех. В клипа, който има над 89 милиона преглеждания в YouTube, Kehlani е в емблематичния стил на Harley Quinn.

“Suicide Squad: The Album” е продуциран от президента на отдела за филми и телевизия на Atlantic Records, носител на Grammy продуцент Kevin Weaver (Furious 7, Boardwalk Empire, The Fault In Our Stars, CREED, Girls Volumes 1 & 2, True Blood Volumes 1 & 2), управителя на творческия отдел на Warner Music Group и директор на два други отдела Mike Caren, който участва в продуцирането на Furious 7 OST с Weaver, и добави над 20 платинени артисти към каталога на лейбъла, включително Trey Songz, T.I., Flo Rida и Wiz Khalifa. Продуцентите на Suicide Squad Charles Roven и Richard Suckle от Atlas Entertainment също участват в продуцирането на саундтрака, а Season Kent и Gabe Hilfer наглеждат внимателно процеса на сглобяването му.

“Suicide Squad” стана един от най-успешните филми на годината. За уикенда след излизането си той спечели 135 милиона в Щатите. Филмът разби рекорди и не само стана най-успешния за този месец, но и с най-успешна премиера през август в историята.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *