“Suicide Squad: The Album”, невероятният саундтрак към блокбъстъра “Отряд самоубийци”, който излезе преди две седмици през Atlantic Records, влезе директно на върха на класацията Billboard 200.

Албумът вече има над 182 000 преслушвания и продажби общо и това го прави най-успешния саундтрак за тази година, а за една седмица стана най-преслушвания запис към филм в историята с над 32 милиона преслушвания. “Suicide Squad: The Album” е и първият саундтрак на Warner Bros, дебютирал на първо място в Billboard 200.

„Това е много специален момент за мен, за Atlantic Records, партньорите ни от Warner Bros, и всички, включили се в снимането на филма – да видим, че тежката работа, която положихме по саундтрака, има резултат и се харесва толкова много на хората.”, коментира президентът на отдел Филми/Телевизия на Atlantic Records Kevin Weaver, носител на Grammy за продуцирани от него записи към филми и стоящ зад “Suicide Squad: The Album”. „Имахме точна идея какво, в креативен план, искаме да получим накрая и много се радвам, че я следвахме внимателно до края. Това показва, че страхотни песни, създадени специално за филма, могат незабавно да се увенчаят с успех.”

“Suicide Squad: The Album” доказа, че е глобален феномен, изкачвайки се до номер 1 на iTunes Top Overall Albums в 66 държави, включително и Америка. Албумът се състои от 14 парчета, 10 от които са съвсем нови и записани специално от него. Всички 10 едновременно влязоха в iTunes Top Overall Singles, водени от “Heathens” на Twenty One Pilots, застанала на върха, “Sucker For Pain” на Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragons с Logic и Ty Dolla $ign (Feat. X Ambassadors), както и “Purple Lamborghini” на Skrillex & Rick Ross. Първите две, заедно с “Bohemian Rhapsody” на Panic! At The Disco, стояха в челната десятка в първата седмица след излизането на албума.

След като оглави iTunes класацията, “Heathens” на Twenty One Pilots вече е в топ 10 на Billboard Hot 100. Сингълът завладява и рок класациите, изкачвайки се до върха на Rock Digital Songs и Rock Streaming Songs. Освен това парчето е едно от най-преслушваните в момента в Spotify (на 4 място в US Top 50 и на 5 в Global Top 50). Страхотното видео към “Heathens” вече има над 107 милиона преглеждания в YouTube.

“Sucker For Pain” на Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragons с Logic и Ty Dolla $ign (Feat. X Ambassadors) пък дебютира на върха на Rock Digital Songs и Rap Digital Songs с над 67 хиляди изтегляния за първата си седмица. В Spotify Global Top 50 парчето е на 10 място, а в US Top 50 – на 13. Видеото към “Sucker For Pain” се радва на над 47 милиона преглеждания в YouTube канала на Atlantic Records.

“Purple Lamborghini” на Skrillex & Rick Ross разбива всякакви рекорди с невероятното си видео, в което участие взима Jared Leto, играещ The Joker в Suicide Squad. Видеото, режисирано от носителят на MTV VMA награда Colin Tilley, вече има над 31 милиона преглеждания в канала на Skrillex. Парчето беше обявено за „толкова яко, колкото можете да си представите” от Billboard и за чудовищно от Stereogum.

Най-новото попълнение към синглите от албума е насочената към Harley Quinn песен, в изпълнение на R&B дивата Kehlani. “Gangsta”, както и видеото към парчето, в което Kehlani прилича на емблематичната Harley Quinn, се радват на огромен успех веднага след излизането си.

“Suicide Squad: The Album” е продуциран от президента на отдела за филми и телевизия на Atlantic Records, носител на Grammy продуцент Kevin Weaver (Furious 7, Boardwalk Empire, The Fault In Our Stars, CREED, Girls Volumes 1 & 2, True Blood Volumes 1 & 2), управителя на творческия отдел на Warner Music Group и директор на два други отдела Mike Caren, който участва в продуцирането на Furious 7 OST с Weaver, и добави над 20 платинени артисти към каталога на лейбъла, включително Trey Songz, T.I., Flo Rida и Wiz Khalifa. Продуцентите на Suicide Squad Charles Roven и Richard Suckle от Atlas Entertainment също участват в продуцирането на саундтрака, а Season Kent и Gabe Hilfer наглеждат внимателно процеса на сглобяването му.

“Suicide Squad” стана един от най-успешните филми на годината. За уикенда след излизането си той спечели 135 милиона в Щатите. Филмът разби рекорди и не само стана най-успешния за този месец, но и с най-успешна премиера през август в историята.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *