Лимонадата е най-горещата напитка този сезон, след като новият албум на Бионсе – “Lemonade” надхвърли един милион продадени копия и регистрира платинен статус.

Това е шестият студиен албум в дискографията на звездата, който достига платинени продажби. “Lemonade” излезе на 23 април ексклузивно в онлайн платформата Tidal заедно с излъчването на едноименния филм по HBO, който осигури пълен достъп на феновете до новия проект на певицата.

На 25 април филмът и албумът направиха премиера във всички легални дигитални платформи включително и iTunes. На 06 май албумът излезе и на физически носител (CD+DVD).

„Lemonade“ е вторият визуален проект на Бионсе от декември 2013 г., след като певицата без никакво предизвестие публикува едноименния „Beyoncé“ (CD+DVD). „Lemonade“ съдържа 12 песни като в албума участват Джак Уайт, Джеймс Блейк, Кендрик Ламар (“Freedom”) и The Weeknd (“6 Inch”). CD+DVD изданието включва и 60-минутния филм, излъчен от HBO.

През 2003 година излиза дебютният солов албум на Бионсе “Dangerously in Love“, който поставя началото на една от най-забележителните музикални кариери в историята на съвременната музика и повече от 5 милиона копия, продадени по целия свят.

В момента Бионсе изпълнява северноамериканската обиколка от световното си турне “Formation World Tour”.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *