Кейти Пери представи аудито на новия си сингъл. Парчето носи заглавието "Bon Appétit" и е с участието на американската хип-хоп банда Migos.

С премиерата на песента Кейти прави и специален подарък за последователите си в YouTube. Няма да издаваме тайната на изпълнителката обаче и ще ви оставим сами да стигнете до изненадата, като потърсите в Google – KomVeek1201.

Междувременно наскоро стана ясно, че 32-годишната красавица е почти готова с новия си албум, но иска първо да „пробва“ нагласите на феновете си с няколко песни, тъй като смята, че в днешното общество е необходимо всичко да се подава „по хапка на час“.

Първият сингъл от предстоящия албум – „Chained to the Rhythm“, в САЩ получи платинен статус по продажби в Spotify и в деня на премиерата си е стриймван над 3 млн. пъти в дигиталната платформа. Аудио/визуалните стриймвания на сингъла надхвърлят 500 млн. в световен мащаб в първите 10 седмици след премиерата му.

Във Великобритания „Chained to the Rhythm“ оглави еърплей класациите и се превърна в най-големия хит за последната година. Сингълът се нареди под #1 и в Ирландия, Австралия, Германия, Италия, Финландия, Испания, Дания, Полша и Япония. След премиерата си, официалното видео към него е гледано близо 200 млн. пъти в YouTube


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *