Coca-Cola обяви, че световната музикална суперзвезда Jason Derulo ще направи саундтрака на тяхната кампания по случай Световното първенство по футбол тази година.

Coca-Cola и Джейсън Деруло се обединяват за създаването на химна на Coca-Cola за FIFA World Cup™ 2018, “Colors”. Песента е резултат от сътрудничеството между Coca-Cola и Джейсън Деруло и представя радостта и вълнението от най-голямото футболно първенство в света.

Рикардо Форт, вицепрезидент на Global Sports Partnerships в Coca-Cola споделя:

„Знаем, че FIFA World Cup е световен културен и социален феномен. На всеки 4 години хора от целия свят са привлечени от събитието, благодарение на вълнението, което платформата предоставя. Музиката и футболът са обединени от страстта, която пораждат, затова от компанията са развълнувани да посрещнат Джейсън в екипа и да представят неговия зареждащ химн пред света по случай FIFA World Cup 2018.

„Colors“ ще стане саундтракът на вълнението на феновете за турнира. Джейсън Деруло добави:

„За мен е чест да работя с Coca-Cola по създаването на химн на всички отбори и техните фенове. „Colors“ представя различните знамена и култури в света, и ще накара всички да танцуват в един ритъм. Развълнуван съм най-накрая да кажа на света за това партньорство, като вълнението преминава към FIFA World Cup.”

С наближаването на първенството, партньорството с Деруло е последната част от маркетинговата кампания на Coca-Cola, и следва подписването на компанията с първия си виртуален посланик, Alex Hunter относно играта EA FIFA 18 и началото на FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola 2018 г. “Colors” ще излезе на 16-ти март.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *