Носителят на Ivor Novello Джейми Лоусън въодушевено и гордо сподели, че е готов да издаде новия си албум “Happy Accidents” на 29 септември през Gingerbread Man Records, личния звукозаписен лейбъл на Ед Шийран, част от Warner Music. Джейми пусна и първата песен от албума, неустоимата “Can’t See Straight”, написана с Ед и Джони Макдейд.

Ед сподели мислите си за записа:

„Много се вълнувам, че “Happy Accidents” на Джейми Лоусън ще излезе през Gingerbread Man Records; вярвам, че съдържа най-доброто, което Джейми някога е писал. Последните две години бяха много щури за него и съм горд да бъда част от приключението на музикалната му кариера досега.”

За край на кампанията за последния си албум, Джейми изнесе великолепен сет в Brixton Academy в Лондон, а за тази година музикантът обяви интимен концерт в Tabernacle на 13 септември.

Създаден и записан в края на 2016 и през пролетта на 2017, “Happy Accidents” е съживен от Джейми в престижните Sunset Studios LA с продуцента Joe Chiccarelli, кийбордиста Roger Manning Jr (Jellyfish и Beck) и барабаниста Matt Chamberlain (Fiona Apple, Tori Amos), и е най-добрият проект в кариерата на младия изпълнител досега.

Заглавието е вдъхновено от първия разговор на Джейми и съпругата му, която случайно се озовава на негов концерт в The Bedford (същото място, в което той се среща с Ед Шийран за пръв път), и репликата ѝ

“Hooray for happy accidents.”

“Happy Accidents” е топъл, повдигащ духа и звучащ напълно завършен запис, перфектно продължаващ пътешествието на Джейми Лоусън в музикалния свят. Последните 18 месеца са изключително зашеметяващи за родения в Плимут музикант – той стана първият изпълнител, подписал с лейбъла на Ед Шийран Gingerbread Man Records, издаде първия си едноименен албум, който оглави класациите и завладя меломаните, и се присъедини към One Direction като подгряващ изпълнител за прощалното им турне през есента на 2015.

През 2016 Джейми беше награден с престижната Ivor Novello за Най-добра песен (музикално и лирично). До момента той има над 110 милиона преслушвания в Spotify, над 28 милиона преглеждания в YouTube, и над милион продадени копия от световния хит “Wasn’t Expecting That”.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *