Международната музикална икона Алиша Кийс успя отново да стопли милиони сърца и да им подари надежда, с новия си емоционален сингъл „Good Job“, издаден в чест на невъзпетите герои на нашето време.

Носителката на цели 15 награди Grammy пише песента миналата година заедно със съпруга си, супер продуцента Swizz Beatz, хит мейкъра The Dream и Avery Chambliss и ще я включи в предстоящия си едноименен албум “Alicia”, който излиза по-късно тази година.

За световната премиера на видеото към парчето, Кийс сключи парньорство със CNN за кампанията им за борба срещу Ковид-19.

„Good Job“ е първоначално посветена на всички невъзпяти герои в живота на Алиша, като майка ѝ, която се мъчи да я отгледа сама в Ню Йорк, както и много други хора, които често остават незабелязани и пренебрегнати от обществото. Кийс решава, че глобалната пандемия, в която всички се намираме, е най-подходящият момент да издаде парчето и да отправи послание към хората.

Независимо дали се борите на първа линия в болниците, или едновременно с работа, отглеждане на семейство и обучение на деца вкъщи, разнасяте поща, храна и пратки или се борите с лични проблеми заради Ковид-19, разбирам ви. Виждаме ви, обичаме ви и ви благодарим“, споделя Кийс.

Песента ще бъде използвана и за музикална тема на кампанията „Героите на CNN“, която чества обикновените хора, превърнали се в спасители по време на пандемията. В петък всички зрители ще бъдат поканени да споделят снимки и видеа на хора от техните общества, които вършат полезни дела, за да направят света по-добро, здравословно и безопасно място.

Всяка седмица CNN ще излъчва колекция с героите по телевизията, както и в дигиталните и социалните си платформи.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *