Южнокорейската детска песен „Baby Shark“ „излезе от царството на детския свят и се превърна в глобална сензация, с привличаща и пристрастяваща мелодия, подплатена от хипнотично цветно видео“, обяви Агенция France Presse.

Англоезичната версия на песента, която има и специален танц, детронира „Despacito“ на Деди Янки като най-гледаното видео в YouTube.

„Baby Shark“ е ремикс на песен на базираната в Сеул продуцентска компания Pinkfong. За първи път е качена в платформата за видеосподеляне през юни 2016 г.

През януари миналата година достигна до 32-то място в класацията Billboard Hot 100, а по пътя си към върха привлича много възрастни фенове: бейзболният отбор на Washington Nationals я прие като химн, в резултат на което „Baby Shark“ звуча в Белия дом по време на тържествата за края на Световните серии.

Мелодията на Baby Shark бе включена и в борбата срещу коронавируса с текст, в който се призовава: „Мийте си ръцете“.



Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *