Сайтът за видеосподеляне YouTube подписа лицензионен договор с първия музикален лейбъл в света Universal Music Group. Дъщерното дружество на Google се готви да предлага онлайн музика.

Според няколко американски медии YouTube са се договорили и със Sony Music. Попитан от Agence France-Presse във вторник, лейбълът отказа да коментира. От YouTube също замълчаха.

През май YouTube вече се бяха свързали с третия главен музикален играч Warner Music Group. Тези три споразумения се случват след години на протести от музикалната индустрия, която критикува YouTube, че дава на лейбъли и артисти само малка част от приходите си от музикални видеоклипове, публикувани в сайта.

Те също са прелюдия към стартирането на онлайн абонаментен достъп до музика, очакван в началото на 2018 г. според няколко американски медии. Платформата вече предлага услугата YouTube Music и абонаментното предложение YouTube Red, но според американските медии ще осигури по-богата оферта, която ще бъде по-близо до тази на големите играчи в стрийминга с по-добра възвръщаемост.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *