FOX, един от световните лидери в развлекателната индустрия, част от Fox Networks Group, обяви, че ще излъчи дългоочакваната глобална телевизионна премиера на седми сезон на хитовата продукция „Живите мъртви“ на 24 октомври в над 125 територии извън САЩ в рамките на 24 часа след излъчването на премиерния епизод на 23 октомври по AMC в САЩ.

Според данни от актуално международно проучване на развлекателната индустрия*, „Живите мъртви“ е най-търсеният телевизионен сериал в световен мащаб с най-високата „средна оценка на глобалното търсене“. Завръщането на шести сезон на продукцията, адаптация по комикса на Робърт Къркман, постигна увеличение на аудиторията от 37% в световен мащаб спрямо предходния сезон, с което се превърна в най-гледаното шоу по FOX в цял цвят.

Премиерата на шести сезон на „Живите мъртви“ в България през октомври миналата година отбеляза рекордни резултати. Първият епизод изстреля FOX с осем позиции нагоре до четвърта позиция сред платените канали у нас. Първият епизод от шести сезон удвои своя дял от аудиторията и утрои обхвата си в сравнение с премиерата на предишния пети сезон. Освен това премиерата увеличи пет пъти гледаемостта на слота на фона на предходните шест седмици.

FOX за първи път излъчи своя премиера едновременно по цял свят още с първия сезон на „Живите мъртви“. И до днес групата остава единственият международен разпространител на телевизионно съдържание, който прилага тази стратегия в подобен мащаб.

Както и при предишните сезони, новият седми сезон от общо 16 епизода ще се излъчи на две части в съответствие с излъчването по AMC в САЩ. Първата част от 8 епизода започва на 24 октомври по цял свят, а следващите осем епизода ще се завърнат по FOX през февруари 2017 г.

*Данните са от проучване на агенция Parrot Analytics, проведено в 54 държави. „Средната оценка на глобалното търсене“ е показател, създаден от Parrot Analytics. Агенцията измерва и прогнозира търсенето на съдържание чрез използването на най-новите технологии в сферата на комуникациите. Показателят „средна оценка на глобалното търсене“ се базира на търсенето на съдържание в стрийминг платформи, медийни платформи, платформи за споделяне, блогове и микро-блогове, рейтинг платформи на фенове и критици, уикита и информационни сайтове, peer-to-peer протоколи и платформи за споделяне на файлове. „Живите мъртви“ отбелязва най-високата средна оценка на търсенето (81.05) в общо 54 територии, които обхваща проучването на Parrot Analytics.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *