Ед Шийран

Проектирани от Ед Шийран бутилки с кетчуп Heinz ще бъдат изложени на търг, за да се съберат средства за благотворителност, съобщи Contactmusic.

Двадесет и осем годишният певец е толкова голям фен на кетчупа, че е работил заедно с компанията над нова реклама и е проектирал специални бутилки с произведен от нея кетчуп.

Изпълнителят на хита „Shape of You“ си е татуирал логото на Heinz на ръката си и е създал своя собствена версия на кетчупа ѝ, който е преименуван на „едчуп“. Три от проектираните от музиканта бутилки с кетчуп ще бъдат предложени за продажба на търг на „Кристис“ в Лондон на 15 август.

Всички приходи от търга ще бъдат предоставени на благотворителните организации „Приюти за деца в Източна Англия“ и „Rise Against Hunger“ (Да се изправим срещу глада), посочени съответно от Шийран и компанията Heinz.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *